Bose CineMate 130

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bose CineMate 130 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arjan Sailor 05-01-2015
Geschreven voor: Bose CineMate 130

Fantastich geluid uit een soundbar+sub. Getwijfeld tussen Sonos en dit systeem. Bose klinkt veruit beter als je het vergelijkt met de sonos bar+sub. Bose weet toch een surround effect te creeeren door het geluid naast en achter je te projecteren. Dit werkt super in onze L-vormige woonkamer. Het ziet er netjes uit en klinkt spatzuiver bij hoge en lage volumes. De afstandbediening is te programmeren. Bij ons tv, ziggo hd recorder en PS3 aangesloten op de Bose unit. De soundtouch adapter moet er wel bijgekocht worden wat een nadeel is om het systeem te laten fungeren als volwaardige receiver. Bediening met tab, telefoon en laptop werkt goed. Behalve mijn eigen windows phone. Dit is wel een verbeter puntje, hier is nog geen app voor.